fredag 14 januari 2011

Virgin Mobile Starta Stoppad Broadband2Go

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RseN72ioTa8/story01.htm:
Daevad skriver "Virgin Mobile skickade ett e-mail idag informera mig om sina planer på att starta kväver det Broadband2Go Plan hemsida inte verkar återspegla de förändringar ännu, men här är det budskap de skickade till mig." Här på Virgin Mobile, är vårt uppdrag att leverera en enastående kundupplevelse. Ibland betyder det att göra svåra val för att ge bästa möjliga service till det största antalet kunder. För att säkerställa att vi kan fortsätta att erbjuda våra $ 40 Unlimited Broadband2Go planen på ett sådant fantastiskt pris , vi sätta en hastighetsgräns på plats för alla på planen som använder mer än 5GB under en månad Hur fungerar det Starta 15 februari 2011, om du går över 5GB i en månad på $ 40 Unlimited Plan:.? Dina uppgifter hastigheter kommer att vara begränsade under återstoden av den månatliga planen cykeln. Under denna tid kan du uppleva långsammare sida belastningar och filhämtning och släpar i strömmande media. Din datahastigheter kommer att återgå till det normala så fort du köper en ny Broadband2Go plan. förändring endast påverkar planer köpt på eller efter 2011/2/15. Hur kommer det att påverka mig? Tänk, är 5GB mycket data. För att ge er en idé, det är ca 250 timmars surfning eller över 500.000 (! ) e-post. Så denna förändring inte borde påverka dig om du inte är en tung downloader / streamer / etc. "Precis när jag höll på att bli bekväm rekommenderar det till folk också. Jag föredrar en avmattning till ett absolut tak, men det här går snett mig lite på den (låst till Sprint) MiFi jag köpte för att använda Virgin tjänsten.

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar