söndag 6 mars 2011

Spam Advokat Gets dömd till 40 månader

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/m8ejUGSROlk/A-Spamming-Attorney-Gets-Sentenced-To-40-Months:
www.sorehands.com skriver "Medan en spammare, Robert Soloway, blir släppt på prövotid, FBI skicka en annan, Robert Smoley, för Slammer för 40 månader. jag vet om Smoley eftersom jag spårade upp honom, och slå honom i domstol. Han var inte bara en advokat, att han fortfarande inte har förlorat sitt körkort, än. IRS kontaktade mig som ett resultat av att se min hemsida, och jag gärna hjälpt IRS att spåra hans verksamhet. Han inte bara studsade en kontroll på mig, men stiffed hans lokala råd och en av hans leverantörer. "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar