tisdag 31 maj 2011

Fråga Slashdot: Bästa Certifieringar att få?

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:
Hardhead_7 skriver "Vår senaste tidens diskussion om hur mycket din examen är värt fick mig att tänka. Jag har jobbat inom IT-området i flera år nu, men jag har inte något att mitt namn annat än en A + intyg och säljaren särskild utbildning (t.ex. Dell-certifierad). Nu ser jag att flytta upp inom IT-området, och jag vill ha lite saker på mitt CV att visa för framtida arbetsgivare att jag vet vad jag gör, nog att jag kan få i dörren för en intervju Så min fråga till på Slashdot är den här:. Vilka certifieringar är de mest värdefulla och eftertraktade Vad kommer att imponera på potentiella arbetsgivare och vara mest sannolikt att bidra landa ett bra jobb för någon som inte har en examen, men vet? Felsökning och kan göra lite programmering om det behövs? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar