torsdag 25 november 2010

Har jag förlorat min spel Mojo?

Intressanta nyheter ses i http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal skriver "allt jag är frustrerad i mina försök att hitta ett spel jag vill spela. I ett försök att fånga upp, jag har varit med min mosse standard Dell laptop för att gräva efter skatter jag har missat, såsom American McGee's Alice, Grim Fandango och Syberia. jag inte ofta får tid att spela spel, så jag vill ha möjlighet att doppa i och ur en titel utan att känna som om jag förlorar något genom att inte spela den för tidsperioder . Men när jag hitta en titel jag gillar, jag gör då. Heavy Rain är det sista spelet som grep mig, som verkligen engagerade mig och fick mig att vilja avsluta den i ett enda sammanträde. Jag är trött på GTA formler, uttråkad av torskar och inte har reaktionen tid att tänka på mina fötter för AOE III. Är det på tiden att jag slängde i regulatorn och förlikat mig med det faktum att de spel jag vill bara komma ut en gång i en blå måne? Eller Jag har bara inte funnit att en stor titel som kommer att öppna upp mig till en helt ny genre Lords of Ultima går OK just nu -? är det något av det slaget jag har missat Vad är dina tankar Har du håller dig till? en viss genre? Är du det svårare, som du får mer mogna, att hitta något du vill spela? "

Läs mer i denna historia på Slashdot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar