lördag 9 juli 2011

Fråga Slashdot: hur man säkert Såg upp Moderkort?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
James-NSC skriver "jag gillar att göra konst och hantverk jag har sparat upp moderkort för ett tag som ett nytt medium och jag började arbeta på det sista natten jag bar samma växel jag bär medan målning -.. Små partiklar andningsskydd och skyddsglasögon. skär jag några mallar av vissa moderkort och när jag var klar använde jag shop-VAC att rengöra mig själv & lättillgängligt upp innan du tar bort min mask. Även efter 5 + minuter, på en väl ventilerad plats (ej samt det borde ha varit uppenbarligen) mitt första andetag var myrkrypningar jag ser in i inneslutningen och avgassystem lösningar -. ala barnets första järn lunga, men seriöst, jag nötter är dessa material alldeles för giftiga för att arbeta med "?

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar