lördag 9 juli 2011

Vår Executive Assistant Greg får oväntat tjänstgörande Haircut

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ToR0OxsJ9HY/:

Vem säger att arbeta för TechCrunch handlar inte bara om det bästa jobbet någonsin, någonsin? Ett typexempel: bummed efter att ha förlorat till orsaker " Josh Persky i Zaarly är "Startup Haircut Contest" den här veckan, präglade vår nya VD-assistent Greg Barto bara gick om hans fredag ​​verksamhet idag, planeringsmöten och filer arkivering, etc när han blev överraskad av Zaarly är Shirley Hornstein med frisyr priset han trodde att han hade förlorat.

Titta på hans ovärderliga svar här. "Jag älskar överraskningar ... Jag trodde att jag skulle vinna och när jag förlorade jag tänkte:" Nu måste jag hitta ett ställe att gå och hämta en frisyr. "

Den start ansvarig för galna tävling, Zaarly nyligen säckar $ 1.000.000 i finansiering från Ashton Kutcher, Paul Bucheit, vår egen Michael Arrington och andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar