måndag 25 juli 2011

Nya iPad 2 Ad Höjdpunkter Mångsidighet, försöker att bryta igenom till tvivlarna

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"Vi kommer aldrig att sluta dela våra minnen. Eller gå vilse i en bra bok. Vi kommer alltid att laga middag och heja på vårt favoritlag. Vi kommer fortfarande att gå på möten, göra filmer, och lära sig nya saker. Men hur vi gör allt detta kommer aldrig att bli detsamma. "

Unveiled idag, "Vi kommer alltid," det tredje iPad 2 kommersiella av TBWA tar två första iPad 2 annonser - som betonade enhetens funktionalitet över hårdvara specifikationer - ett steg längre. Tilltalande direkt till en mainstream vs tidigt inför publik, betonar den nya annonsen IPAD 2: s förmåga att utföra funktioner som vi skulle normalt komplett analog (eller på en PC) till exempel inrättande av fotoalbum, läsa en bok, efter recept, titta på sport, gå på möten, vilket gör hemma movings eller lära våra barn handstil (observera skrika ut till OS X Lion).

Apple är inte att predika för MG här.

I sina försök att driva grundläggande mänskliga beteenden framåt genom att betona ett digitalt verktyg som kommer att göra dem lättare, "Vi kommer alltid att" slags påminner mig om AT & T: s extremt förutseende "Ni kommer" annonser från 1990-talet, förutom att enheten är faktiskt tillgänglig nu . Titta på dem båda och se själv. Kuslig, eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar