måndag 11 juli 2011

OMG / JK: Ja, naturligtvis du är i mitt "Vänner" Circle. Svär.

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pbCmR35J8lE/:

Vi är tillbaka för en ny episod av OMG / JK, och i en anda av Skypes nya integration med Facebook, har vi beslutat att prova denna fiffiga teknik videokonferenser för oss själva!

Okej, så delad skärm åtgärd var främst motiveras av det faktum att jag nu i New York, men det är verkligen rätt tid. I veckans avsnitt diskuterar vi den nya Skype / Facebook lansera länge, och vi också göra en djupdykning på att andra sociala nätverk som nu har en stor vikt vid videosamtal: Google +. Jag tror det är hur det stavas.

Vi rör också på MG: s beslut nyligen att dike e-post för juli månad, vilket bara kommer att göra hans augusti så mycket värre.

Åh, gör och inte oroa dig - videokvalitet för min halva av skärmen kommer att bli mycket bättre start nästa vecka, som jag kommer att stråla in från AOL: s studio.

Här är några senaste inläggen som är relevanta för denna veckas episod:

Prenumerera på oss på iTunes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar