torsdag 29 september 2011

Bokrecension: Skalbarhet Regler

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/aUqd2FCs6PA/Book-Review-Scalability-Rules:
eldavojohn skriver "Som webbutvecklare i" Agile "eran, finner jag mig själv att göra (eller erkänna) mer och mer viktiga beslut som görs för att utveckla för webben. Skalbarhet Regler cementerade och kodifieras en massa saker jag hade misstänkt eller plockat upp från bloggar, men misslyckades med att ge mycket mer tänkt till och hade svårt att försvara som medlem i ett team. Ett enkelt exempel är att jag visste att staten är dåligt om onödiga, men jag kunde inte riktigt definiera varför. Skalbarhet Regler Läs nedan för resten av eldavojohn: s granskning.

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar