torsdag 29 september 2011

Fråga Slashdot: Bästa Öppna hemsida Product Review?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BeVRdY-kbYs/Ask-Slashdot-Best-Open-Product-Review-Website:
Första gången accepterade inlämnare MastaBaba skriver "Jag vill flytta min personliga recensioner (av böcker, spel, musik och filmer) från min hemsida till en online-produkt översyn webbplats. Men jag skulle vilja kunna massuppläggning min befintliga recensioner och jag skulle kräva mina recensioner att kunna laddas ned av mig i CSV, helst i framtiden. Författare tillåter import / export av bokrecensioner och IMDB låter dig exportera dina betyg, men hur är spelet och recensioner musik? Vad webbplats aggregat konsument recensioner av (alla) produkter, samtidigt som varje enskild användare att enkelt importera och exportera sina egna recensioner? "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar