söndag 11 september 2011

Fråga Engadget: bästa sub-$ 400 stationära grafikkort på marknaden?

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/09/10/ask-engadget-best-sub-400-desktop-graphics-card-on-the-market/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svaren, här uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Jamie, som bara råkar vara mitt i en ny dator bygga. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Jag är ny till hela grafikkortet sak, och kan använda lite hjälp. Jag vill kunna spela alla de nyaste titlarna (Crysis 2 till exempel) på de högsta inställningarna, och samtidigt hålla priset så lågt som möjligt . Jag bygger min egen dator och har tilldelats en viss summa pengar för varje objekt, med en $ 400 till $ 500 max budget för GPU. All hjälp kommer att uppskattas! "

Det är inte precis "budget" av någon sträcka, men det är ändå viktigt att få mest för pengarna. För dem som har sjunkit ett par Benjamins till en ny GPU nyligen, hur har ditt beslut fungerat för dig? Hjälp en gamer ut - även om det innebär att ge honom ett FPS fördel.

Fråga Engadget:? Bästa sub-$ 400 stationära grafikkort på marknaden som ursprungligen visades på Engadget , lör, 10 Sep 2011 22:36:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar