söndag 11 september 2011

Fråga Slashdot: Var kan jag köpa Juridisk Game rom?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:
PktLoss skriver "Jag är intresserad av att bygga en arkad maskin, efter fotspår Cmdr Taco bland många andra. Att inte alla som är intresserade av piratkopiering, jag måste hitta någonstans att köpa spel. StarROMs brukade vara sånt jag var söker, men med ett otroligt kort katalog. Den MAME människor har några tillgängliga för gratis (icke-kommersiell), men detta kommer inte att sate mina behov. Det finns en hel industri som stödjer denna målsättning. Människor är beredda att sälja Jag planer, kit, knappar, pinnar glädje, tält glas och hela maskiner. Det är fantastiskt, men var kan jag få spelen? Jag vägrar att tro att hela denna industri är byggt på piratkopiering. "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar