tisdag 30 augusti 2011

Growing Up Geek: Richard Lai

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Välkommen till Växa upp Geek , en pågående funktion där vi tar en titt tillbaka på våra ungdomar och berätta historier om att växa upp att vara nördar som vi är. Idag har vi vår egen Senior Associate Editor, Richard Lai , som också råkar vara Editor-in-chief av Engadget kinesiska.

Jag har kommit till den punkt i livet där jag sluta att uppmärksamma min ålder, men det är fortfarande roligt att göra folk gissa det för deras reaktion - du hittar ut efter pausen, men här är en ledtråd: Jag har tillbringat samma antal år i både Hong Kong och Storbritannien, samt ett par år i Australien. En sådan kombination har gjort mig till en kinesisk kille som talar både brittisk engelska och två kinesiska dialekter medan du håller ett australiskt pass, men jag tenderar att hoppa över allt detta och säga att jag är en spion med många prylar.

Fortsätt läsa växa upp Geek: Richard Lai

Growing Up Geek: Richard Lai publicerades ursprungligen på Engadget på måndag, 29 Aug 2011 22:05:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar