måndag 13 juni 2011

Bokrecension: Ren Coder

Intressanta nyheter på webbadressen:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LDYEf2bUuMk/Book-Review-The-Clean-Coder:
CoryFoy skriver "Eftersom jag har varit nära involverad i såväl" agila programvara "rörelsen samt" Programvara Hantverk "rörelsen, har jag följt arbetet i Robert Martin för en tid. Så jag var ganska intresserad när jag fick min exemplar av sin senaste bok Ren Coder där han introducerar discipliner, tekniker, verktyg och metoder av äkta programvara hantverk. " Skulle hans bok leva upp till att vara en guide för nästa generation av utvecklare, eller skulle det gå på min hylla som en annan intressant bok som jag hade läst, en gång? " Läs nedan för resten av Cory: s granskning.

Läs mer i denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar