lördag 1 oktober 2011

Fly Or Die: Compex Sport Elite

Intressanta nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:
Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Med Halloween runt hörnet, vad bättre sätt att fira än att titta på oss animera min uttorkad, livlösa lemmar med skakningar i eldig el? I denna episod av Fly or Die, Erick och jag tittar på Compex Sport Elite . Det zaps muskler för att förbättra konditionen, återhämtningen och allmän styrka och det kan i värsta fall stå för en massage. Det ser också vilt freaky när den slås på.

På $ 849 är det ett ganska hårt sälja, men jag fann att det hjälpte mina shin spjälor och när inställd på styrketräning läge, märkte jag en tydlig förbättring i tonen. Jag tänkte TC publiken försöker hålla sig i form och hade jag haft denna enhet tillbaka när jag var utbildning för ett maraton (lång historia), undrar jag hur mycket bättre mitt tillfrisknande skulle ha varit? Oavsett ser det roliga när den slås upp till ca 50.

Erick inte överens med min bedömning, men älskar att titta på mig hoppa omkring som grodan muskler beströs med salt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar