lördag 1 oktober 2011

Fråga Slashdot: Trovärdig Proxy Service?

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline skriver "Eftersom jag nu bor i Brasilien (ursprungligen från USA), jag letar efter en pålitlig, trovärdig proxy jag kan använda för både tillgång till tjänster som jag använt under en längre tid (Pandora, Netflix, etc .) och tjänster jag vill prova (Spotify). Eftersom jag inte är ute efter illegal nedladdning eller att dölja vad jag gör, jag är mindre bekymrad över anonymitet än jag om regionen begränsningar, tillförlitlighet, latens och säkerheten för lösenord och trafik genom deras nätverk. Jag är OK att betala för tjänster som levererar vad jag vill (inklusive Proxy tjänsten i sig). från Slashdot publiken några förslag? "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar