söndag 24 juli 2011

Android användare tillbringar 60 dagar i WebOS Land

Intressanta nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9AjBzR82hCU/Android-User-Spends-60-Days-In-WebOS-Land:
En anonym läsare skriver: "Om ett halvår sedan, men började jag undra hur de andra mobila produkter hade ökat. När HTC HD7 korsade min väg en stund sedan, bestämde jag mig för att överge mina Nexus S och leva bland Windows Phone folk för en stund. Upplevelsen var kul, men jag slutligen gick tillbaka till mina Nexus S. Om en månad senare var jag ges möjligheten att upprepa experimentet, men den här gången med en Palm Pre Plus. Med HP pekplattan på sin sätt ville jag få en känsla för hur WebOS arbetade, utforska skillnader, och ta en titt in i det samhälle som fortfarande var lojala till WebOS. "

Läs mer om denna historia på Slashdot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar