söndag 24 juli 2011

Fråga Engadget: bästa USB 3.0-hubb på marknaden?

Intressanta nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/07/23/ask-engadget-best-usb-3-0-hub-on-the-market/:
Vi vet att du har frågor, och om du är modig nog att be världen för svaren, här uttaget att göra det. Veckans Fråga Engadget förfrågan kommer till oss från Sam, som inte kunde vara mer spännande att hoppa ombord på SuperSpeed ​​tåget. Om du vill skicka in en förfrågan av din egen, slå oss en signal på fråga [at] Engadget [dawt] com.

"Jag fick äntligen en ny laptop med en ensam USB 3.0-port. Jag nu tittar på att få en USB 3.0-hubb med en adapter så jag kan använda båda mina USB 3.0-hårddiskar med högre hastighet. Jag har läst massor av skräckhistorier där vissa hubbar antingen inte kommer med adaptrar - och som en följd av bärbara enheter inte fungerar med dem ordentligt. - eller de är utformade för dåligt vilket resulterar i USB 2.0-hastigheter eller, hårddiskar fortsätta bli kopplas bort. Gör dina läsare har några förslag eller erfarenhet av att använda USB 3.0-hubbar? Tack! "

En aktuell fråga, faktiskt. Vi har också sett USB 3.0-hubbar fungerar väldigt petiga - särskilt vid blandning USB 3,0 och 2,0 hårddiskar - så vi vill gärna höra vad en (s) arbetar upp för folk. Skrik ut det i kommentarerna nedan!

Fråga Engadget:? Bästa USB 3.0-hubb på marknaden ursprungligen visades på Engadget , lör, 23 Jul 2011 22:29:00 EDT. Se våra villkor för användning av foder .

Permalink | | Tipsa | Kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar